15 Temmuz 2012 Pazar

Temmuz Ayı Bitenler 1

Gliss sıvı sac kremi :  Banyodan sonra sacım ıslakken saclarıma glissi sıkıp guzelce taradım.Kokusu biraz daha güzel olabilirdi ama sanki :) islevi guzel ama ben banyo sonrası kremden sekillendirme özelligide bekliorum biliorum cok sey istiorum ama napimm :)

Avon Super shock maskara : Gercekten uygun fiyata 40 Tllik maskaralarla aynı islevi goruo dolgunluk vermesi kıvamı kirpikleri uzatması süper . Bir daha alırmıyım Evvettt

Selale aseton : Kokulu bir asetondu acık renk ojeleri cıkarmakta iyiydi fakat koyu renk ojelerimi cıkarmadı :(
Parmex aseton : Bbu asetonu alırken mucize beklemiodum kırmızı ojemi birden cıkaracak bi ürün gibi gelmemisti fakat fiyatına gore gercekten cok guzel bi aseton hemencecik cıkardı ojelerimi

Rexona jel roll on : Sprey olanlara alıskın  oldugum icin belkide pratik gelio spreyler bilmiorum ama
Pek kullanamadım bu urunu ama kokusu terden koruması iyiydi

Garnier esas bakım Tonik : Bu urunu cildinde kozmetigin agırlıgını hissetnmek istemeyen hos kokulu
saf tonik isteyenlere öneririm agırlık yapmıyor yuzde

Rexona Pudrasız Koltuk Altı Sprey : Enn Enn favori rexona benim icin hepsini kullandım en cok bundan memnun kaldım kokusu fresh tazelık hissi verio tum gun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder