17 Temmuz 2012 Salı

GRATIS INDIRIMI VEEE ALDIKLARIM

Bee Beauty Nazik Soyucu Vucut Kremi  Hindistan Cevizi & Vanilya : Cildinizi tazelerken derinlemesine temizler ölü hücrelerden arındırır kirleri giderir .Dogal bitki ekstreleri ve ölü deniz mineralleri ise gerekli nemi ve vitaminleri saglar.Cildiniz dengeli taze ve yumusak hale gelir :) Kullanımı : Islak cilde az miktarda uygulayın nazikce dairesel hareketlerle ovalayarak köpürtün Ilık su ile tamamen durulayın  DENEMEK ICIN SABIRSIZLANIYORUM KIZLAR :)
Bee Beauty Hindistan Cevizi &Vanilya Ozlu Vucut Losyonu : Cabucak emilen hafif ile hemen emildigi yazıyor Denicem ve yorumlarımı sizlerle seve seve paylasacagım

Lorealin Rujunu Aldım :) ındirimdeydi cok tatlı bir pembe ayrı bir yazımda yorumlayarak yazacagım

Loreal Telescopic  Maskara : Denedim alır almaz ve sonuc harika uzun tek tek ayrılmıs kirpikler Bence profosyonelce bir makyaj sagladı


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canıım loreal rujlar çok tatlı benim de elim gitti ama evde 6458458478 tane rujum olduğundan hemen vazgeçtim almadım ehe:)

    YanıtlaSil
  2. cok tsk ederim cnm :) bende her seferinde almıcam diyorum dayanamıyorum yeni urun cıktıkca :D

    YanıtlaSil