31 Temmuz 2012 Salı

Alısveris :)

Adidas Fruity Rhythm Deo Spray : Meyveli kokuo hafif meyve kokusu aldıgım andan itibran ask yasıyorum bu deodorantla cok sevdim :)  Bakalımmm performans acısındanda sınıftan gececekmi denedikce goreceız :)
Nivea Pure Natural Deo Spray : Minnacık 35 ml at cantaya oyle bir minnacık sey istee :) kokusuna gelince fresh performansı acısındanda onumuzdeki gunlerde degerlendirmeye alacagım
Listerine Florürlü Agız Bakım Urunu : Dis doktorumun tavsiyesi ile aldım kullanıyorum bu urunu ilk kullanımda bile hissettim etkisini ferah bir nefes dislerimde temizlik hissi bıraktı ilerde daha net yorumlar yapabilirim ürünü düzenli kullanıp devam ettikce
Swissco Banyo Dus Eldiveni : Vucuduma Peeling yaparken kullanacagım bu eldiveni :)

2 yorum:

  1. duş eldivenlerini merak ediyorum ama kullanamam diye almıyorum nasıl(duş fırçasını aldım tahta fırçası gibi çıkınca oooolee duruyorda;))
    yildizlimakyajblogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) mrb yıldız degerli yorumun icin tsk ederim eldiven maalesef cok sert cıktı :( vucudumu ovarken derimi incitti resmen cöpu boyladı :)

    YanıtlaSil